Eyewear meets art: dat vat de visie van HENAU goed samen. In onze 100 procent Belgische brillen willen wij optische functionaliteit laten versmelten met avantgardistisch design en ambachtelijke uitstraling. Eigenzinnigheid met herkenbaarheid. Eigentijdse look met tijdloos karakter.

Vandaag zijn brillen heuse modeobjecten, die de persoonlijkheid en het karakter van de drager uitstralen en versterken. Een logische evolutie: aangezien een bril het eerste is dat mensen zien bij een ontmoeting, waarom zou u dat dan niet maximaal mogen uitspelen? Daarom werkt ontwerper Marc Delagrange, gepassioneerd door optiek én moderne kunst, rond het gegeven van bril als haute couture: een artistiek object waarbij design de functionaliteit en comfort niet in de weg staat, kortom -> "eyewearcouture" 


Massaproductie is met andere woorden uit den boze: HENAU zweert bij unieke, handgetekende ontwerpen en profileert zich zo als echte brillencouturier. Ontwerper Marc Delagrange is niet bang voor een onconventionele kijk en voor technologische innovatie. Maar ook als een brillenspecialist met maximaal respect voor traditie: optiek heeft immers een eeuwenoude geschiedenis, met zelfs al eerste vermeldingen bij middeleeuwse monniken. Dat ambacht wil Henau niet alleen maximaal in ere houden, maar ook verder aanvullen en verrijken met eigen karaktervolle, avantgardistische designs. Een visie en aanpak die zijn vruchten afwerpt: vandaag worden de brillen van HENAU in 60 landen verdeeld, bij meer dan 750 opticiens. Maar hoe internationaal onze uitstraling ook mag zijn, de uitvalsbasis van HENAU is en blijft België, omdat vakmanschap van eigen bodem met een eigen verhaal iets is waar wij heel sterk in geloven. De assemblage laten we weliswaar over in de vaardige handen van specialisten in Frankrijk, maar alleen omdat zich daar het grootste talent op dat gebied bevindt. Wij gaan met andere woorden voor grenzeloze knowhow om u de grootste kwaliteit te garanderen. 

HENAU zet alles op alles om een bril te realiseren die perfect past bij uw gezicht, persoonlijke smaak en karakter, en streeft op die manier naar ‘voor elk wat brils’.

 






0

 Review

Nog geen reviews toegevoegd