Entourage of 7 is luxe eyewear met de creatieve flair van Los Angeles. De stad van film, muziek en vrijheid inspireert elk ontwerp — van Venice Beach tot Hollywood. Het merk creëert brillen voor wie lef heeft: rockers, rebels en iedereen die zijn eigen stijl durft te tonen.
De designs brengen het beste van twee werelden samen: de authentieke LA-erfenis én moderne innovatie. Denk aan Japans vakmanschap met dubbele klinknagelscharnieren, hoogwaardig zyl-acetaat, titanium en laser-gesneden metalen details. Altijd herkenbaar door subtiele, iconische elementen zoals de dobbelsteensymbolen (Lucky Number 7) en het “E7”-logo.
De monturen van Entourage of 7 hebben een vintage vibe met een hedendaagse twist — tijdloos stijlvol, opvallend en gemaakt om keer op keer te dragen. Niet voor niets werd het model Beacon wereldberoemd toen het schitterde in de film “Ford v. Ferrari” en in “The Kominsky Method”.
Vandaag is Entourage of 7 onderdeel van Bellinger House, waardoor het merk internationaal blijft groeien en geliefd is bij brillendragers die Hollywood-cool en luxueuze kwaliteit zoeken.
Entourage of 7 est une marque de lunettes de luxe inspirée par Los Angeles. La ville des stars, de la créativité et de la liberté influence chaque monture : une esthétique pour les audacieux, ceux qui aiment se différencier avec style.
La marque mélange l’héritage eyewear californien avec une innovation moderne : charnières japonaises traditionnelles à double rivet, acétate zyl, titane, finitions métalliques découpées au laser… Chaque monture comporte des détails emblématiques, notamment les dés représentant le “Lucky Number 7” et le logo “E7”.
Les lunettes Entourage of 7 offrent un look vintage revisité, avec une touche contemporaine qui attire tous les regards. Le modèle Beacon a notamment été porté par Matt Damon dans “Ford v. Ferrari” et par Michael Douglas dans “The Kominsky Method”.
Aujourd’hui, Entourage of 7 fait partie de Bellinger House et continue de séduire les passionnés de mode et les célébrités du monde entier.
Entourage of 7 is luxury eyewear shaped by the creative energy of Los Angeles — the city of film, freedom and bold ideas. Designed for those who dare: the innovators, the statement-makers and the ones who live their own style.
The brand combines the heritage of classic LA eyewear with modern craftsmanship. From Japanese double-rivet hinges and premium zyl acetate to titanium and laser-cut metal details, every frame reflects quality and innovation. Signature elements like dice logos symbolizing Lucky Number 7 and the iconic “E7” branding make the designs instantly recognizable.
The result is a vintage feel with a modern edge — eyewear you’ll love wearing again and again. The iconic Beaconmodel even gained Hollywood fame in “Ford v. Ferrari” and the award-winning series “The Kominsky Method”.
Now part of Bellinger House, Entourage of 7 continues to grow internationally and is loved by eyewear enthusiasts and celebrities around the world.